ERP a automatizace

InspiShop tvoříme k integraci s dalšími aplikacemi. E-shopy s námi ušetří čas při vyřizování objednávek pomocí automatizace procesů a synchronizace dat s interními systémy.

ERP a fakturační systémy, které máme již napojené:

Jaká data se přenáší?

  • Objednávky
  • Data produktů a ceníky
  • Zákazníci
  • a další...

Jak často se data přenáší?

  • Pokud je to možné, synchronizujeme data na úrovni databáze v řádu sekund (zejména skladové zásoby)
  • V případě XML exportů synchronizujeme v rozmezí minut

Logistika a dopravy

Pomáháme e-shopům s rychlejší expedicí zásilek:

  • Exportem objednávek dopravcům, tiskem štítků a objednáváním svozů,
  • Synchronizací objednávek s ERP, které zajišťuje napojení na dopravce

V obou případech posíláme zákazníkům notifikační e-maily o stavu objednávky.

Platby

Díky naší dceřinné firmě InspiPay nabízíme exkluzivní podmínky nasazení platebních bran a terminálů. Zdarma porovnáváme většinu českého trhu a doporučujeme to nejlepší platební řešení pro vás.

Hlavní výhody:
  • Modul platebních bran zdarma:
    • ČSOB
    • GoPay
    • B-Payment
    • Comgate
    • a další, pro kompletní seznam navštivte inspipay.cz
  • Exkluzivně nízké poplatky
  • Konzultace zdarma
  • Automatická synchronizace plateb s e-shopem

Podporujeme automatické napojení na partnery:

Automatizace výměny a vrácení zboží

Vrácení zboží je pro manažery e-shopů často velmi složitá a zdlouhavá procedura, protože jde proti směru klasického vyřizování nových objednávek. Naše sada funkcí umožňuje přímo zákazníkům e-shopu na základě objednávky vyplnit formulář pro výměnu / vrácení.

Zavolejte nám

Jan Hála

Sales director

Jan Linhart

Sales manager