E-shop na míru CVB

  • B2B firma ve světě e-commerce

    CVB Klimatizace a ventilátory je odborná firma, zabývající se dodávkou, montáží a servisem klimatizací, vzduchotechniky, ventilátorů a tepelných čerpadel. Od roku 1997 realizovala tisíce zakázek a je jednou z největších společností v oboru na českém trhu. Ačkoliv firma by mohla dále fungovat v profitujícím B2B zakázkovém modelu, rozhodli se majitelé vstoupit do světa e-commerce. Umožnili tak pohodlné objednávání více než 4000 položek sortimentu nejen stávajícím partnerům, ale nově i koncovým zákazníkům.

    image
  • Modernizace zastaralého řešení

    Majitelé nebyli u předchozího dodavatele spokojeni s komunikací při řešení problémů. Důvody volby platformy na míru byly jasné:

    - Připravenost platformy na rozsáhlý sortiment
    - Specifická práce s kategorizací produktů
    - Odlišení se od konkurence
    - Napojení na systém Helios Red
    - Záruka spolehlivé zákaznické podpory InspiShopu
  • E-shop na míru spojuje funkce

    Nový e-shop podobně zaměřené firmy s více než dvacetiletou tradicí, která se svým sortimentem vstupuje do světa e-commerce, musí plnit dvě hlavní funkce:

    - Působit profesionálně, důvěryhodně a inspirativně pro stávající partnery
    - Umožnit jasný přehled a jednoduché objednávání pro koncové zákazníky

    Sortiment o 4000 položkách je rozdělen do jedenácti přehledných kategorií a umožňuje detailní filtraci.

    image
  • Obsah je král…

    ...a v CVB to vědí. Jako zdroj nepostradatelné studnice SEO jsme volili přehled posledních 10 článků v rámci majoritní části domovské stránky e-shopu. Články návštěvníkům radí nejen s výběrem vhodného zboží, ale i ohledně údržby zařízení, problematiky klimatizace a zdraví, apod. Veškerý obsah je samozřejmě pohodlně spravován v administraci platformy.

    image
  • Expanze do Německa

    Na podzim 2018 spouštíme na nové platformě také modernizovanou verzi e-shopu pro německý trh. Německý e-shop již firma předtím provozovala a jeho obrat činil X procent z e-commerce obratu společnosti. Zahraniční mutace je nyní zjednodušena multiměnovostí jádra InspiShop, které může na několika různých doménách pracovat se společným skladovým systémem, v tomto případě Helios RED. Německou verzi jsme spustili v polovině října 2018.

  • Léto 2018: organický zátěžový test

    Dvoutýdenní vlna úmorných veder v létě 2018 způsobila organický zátěžový test pro nejkomplexnější e-shop, který jsme kdy stavěli. Během 14 dnů rapidně vzrostla návštěvnost webu i počet zpracovaných objednávek. Návštěvnost kulminovala ve čtvrtek 2.8., kdy dosáhla nárůstu o neuvěřitelných 1.500 % oproti dosavadnímu průměru. Od poloviny července do konce prvního srpnového týdne web registroval necelých 40 tisíc návštěv. Z naší strany bylo potřeba zvýšit frekvence aktualizace skladovosti na 30 minut a navýšit serverové kapacity pro CVB.

Zavolejte nám

Jan Hála

Sales Director

Jan Linhart

Business Development